در مقایسه با یک یا دو سال پیش ، افزایش فالوور اینستاگرام کار ساده ای نیست.

با بیش از ۱ میلیارد کاربر ماهانه ، الگوریتم فوق العاده هوشمند و برند های خلاق و هوشمندی که در اینستاگرام وجود دارد، برای اینکه بتوانید پیشرفت داشته باشید، می بایست که وارد یک رقابت شوید.

خوشبختانه ، ما دقیقاً می دانیم که چگونه می توانید تجارت خود را متمایز کنید ، از برند خود استفاده کنید و فالوور بیشتری را در اینستاگرام کسب کنید تا بتوانید باهوش تر کار کنید ، نه صرفا سخت تر.

ما در این مقاله که در ۲ بخش آماده شده است، ۱۲ راه جدید را در سال ۲۰۲۰ که میتوانید به وسیله آنها فالوورهای اینستاگرامی خود را افزایش دهید به اشتراک گذاشته ایم. با اوکی فالوور همراه شوید:

چگونه  فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست بیاوریم؟

رشد حساب اینستاگرام شما ممکن است به آسانی گذشته نباشد. اما برخی نکات و ترفندها وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید.

خلاصه ای از این ۱۲ نکته را در زیر ببنیم تا در ادامه به جزئیات آنها بپردازیم:

  1. از IGTV استفاده کنید
  2. با میکرو اینفلوئنسر ها کار کنید
  3. کپشن های طولانی تری در پست هایتان استفاده کنید
  4. در صفحات پیشنهادی اینستاگرام حضور داشته باشید
  5. با پروفایل خود مانند صفحه اصلی یک وبسایت رفتار کنید
  6. از ویدئو ها بیشتر استفاده کنید
  7. عکس های سلفی بیشتری استفاده کنید (واقعا)
  8. پست های اینستاگرام خود را در پلتفرم های دیگر منتشر کنید
  9. یک فیلتر استوری اینستاگرام مخصوص برند خود را بسازید
  10. با برند های جذاب همکاری کنید
  11. از هشتگ های برند شده برای ایجاد ارتباطات استفاده کنید
  12. از الگوهای رفتاری مرتبط با مخاطبانتان استفاده کنید

آماده رفتن به سراغ جزئیات هستید؟ ما درمورد هر کدام از این موارد که به شما در افزایش فالوور و بهبود صفحه تان کمک می کند جزئیات زیادی را آماده کرده ایم که در سال ۲۰۲۰ به کار شما خواهد آمد.

1- از IGTV بیشتر استفاده کنید

در سال ۲۰۲۰ IGTV قوی تر و پرمخاطب تر از همیشه خواهد بود. انتظار ما این است که برند های معتبر با استفاده از IGTV بتوانند ویدئو های خلاقانه تری را ایجاد کنند.

اینستاگرام با ساخت کانال های IGTV مقصد قدرتمندی را ایجاد کرده که کاربران بتوانند در آن به موضوعات مورد نظر خود دست پیدا کنند. شاید شما هم جز آن دسته از افراد باشید که با دیدن یک دقیقه از یک IGTV در نهایت به کانال آن ویدئو رفته اید و به دیدن سایر ویدئوها پرداخته اید.

پیشنهاد ما برای استفاده صحیح از IGTV این است که ویدئو های کانال شما موضوعات تکراری و قابل پیشبینی برای مخاطبانتان داشته باشد. 

برای ساخت ویدئو های مناسب که هم برای ایده آن و هم موضوعات جانبی کلی فکر کرده اید و فلائق مخاطبان خود را تحلیل کرده اید، نیازی نیست که هزینه زیادی صرف کنید. بهترین ویدئو ها در واقع کم هزینه ترین ها هستند.

2- با میکرو اینفلوئنسر ها کار کنید

اگر به دنبال افزایش فالوور در اینستاگرام هستید، اینفلوئنسر ها بهترین گزینه هستند. آنها توانستند اعتماد مخاطب را جلب کنند و میتوانید به وسیله آنها خود را به طیف گسترده ای از افراد معرفی کنید.

البته نباید به آنها فقط به چشم اینفلوئنسر نگاه کرد. بسیاری از برند ها وقتی که از اینفلوئنسر ها نتیجه میگیرند، به سمت همکاری های متفاوت تر و بلند مدت با آنها می روند.

تعامل در اینستاگرام 2020 

در حقیقت اینفلوئنسرهایی که میزان مخاطبانشان بین ۰-۲۵k می باشد، درصد تعامل بالاتری را به نسبت بقیه رده ها دارند.

خب این چه کمکی به رشد برند ما در اینستاگرام می کند؟

وقتی که شما به مدت طولانی با یک میکرواینفلوئنسر همکاری می کنید، به آرامی خواهید توانست اعتماد مخاطبان او را به خود بالا ببرید و در دراز مدت هر حرفی که او درباره شما بزند برای مخاطبان قابل قبول خواهد بود.

میتوانید در این مرحله از کدهای تخفیف هم استفاده کنید، که هم برای بالاتر رفتن مخاطبان او موثر خواهد بود و هم مخاطبان هدف شما جذب خواهند شد. پس حتما به دنبال یک استراتژی برای آنها باشید. 

3- از کپشن های طولانی در پست هایتان استفاده کنید

محتوای اینستاگرام سابقا متمرکز بر تصاویر بود. ولی کم کم زمان آن رسیده که مخاطبان خود را بیشتر درگیر محتوا کنید.

 وقتی که شما از کپشن طولانی برای پست هایتان استفاده می کنید، شانس های زیادی را در مقابل خود قرار داده اید:

اولی اینکه با اینکار توانسته اید بیشتر از خودتان بگویید، بیشتر خودتان را به مخاطب معرفی کنید و جلب اعتماد بیشتری را شکل دهید.

نکته دوم این است که با اینکار میتوانید ارتباط قوی تر و صمیمانه تری را با مخاطب خود تشیل دهید. 

البته پیشنهاد ما این است که اندازه صحیح کپشن های خود را بدانید، شاید برای محتوای شما صرفا یک پاراگرف یک محتوای طولانی و مناسب باشد. پس سعی نکنید که مخاطب خود را به درد سر بیندازید و فقط به دنبال این باشید که مخاطب را بهتر و بیشتر درگیر کنید. 

4- در صفحات پیشنهادی اینستاگرام حضور داشته باشید

وقتی که شما در حال دیدن یک صفحه پروفایل هستید، اینستاگرام به شما صفحاتی برای دنبال کردن پیشنهاد می دهد که فقط کافی است شما روی لینک فالو کلیک کنید تا آن پروفایل را دنبال کنید.

این لیست بر اساس علاق شما، افرادی که دنبال می کنید و همچنین فعالیت های شما ایجاد شده است. در واقع ما با این لیست می توانیم بفهمیم که الگوریتم های اینستاگرام در مورد ما چه فکری می کنند.

درواقع الگوریتم های اینستاگرام بر اساس کلمات کلیدی که در بیو پیج ها قرار دارد، ارتباط این صفحات را با هم متوجه می شود و در صفحات پیشنهادی به کاربران مرتبط آن ها را پیشنهاد می دهد.

اگر بتوانید در این لیست قرار گیرید یک گام بلند در بالا رفتن مخاطبانتان برداشته اید. البته هیچ روش علمی و مشخصی برای این کار نیست ولی ما به روش سعی و خطا به مواردی دست یافته ایم:

 ۱#: کلمات کلیدی مورد نظر را در نام خود در اینستاگرام قرار دهید.

 کلماتی را در نام اینستاگرام خود قرار دهید که جستجو میشوند، یا بهتر بگوییم همان کلماتی را استفاده کنید که سایر اینفلوئنسر ها و برند ها در نتایج آن جستجو ظاهر می شوند. 

 ۲#: با برند ها و اینفلوئنسر ها تعامل داشته باشید.

تعامل مهمترین فاکتور موفقیت در اینستاگرام است. وقتی اینستاگرام متوجه می شود که صفحه ما در تعامل با یک برند معتبر است و از آن حمایت می کند، مطمئنا ما را به افرادی که آن برند را دنبال میکند پیشنهاد خواهد داد.

5- با صفحه پروفایل خود مانند یک وبسایت رفتار کنید

برای اینکه بتوانید در سال ۲۰۲۰ فالوور های بیشتری را داشته باشید، می بایست به این نکته توجه کنید که پروفایل شما چگونه در چشم مخاطب دیده می شود. 

ظاهر مناسب و شکیل، عکس پروفایل قابل قبول، بیو مرتب و با معنی، نمایه اول پست های شما، استوری و هایلات ها برای مخاطب بسیار مهم هستند.

وقتی کسی پروفایل شما می بیند در چند لحظه تصمیم می گیرد که شما را دنبال کند یا نه

 زیبایی شناسی یک مسئله بسیار مهم در اینستاگرام است. 

پیشنهاد ما این است که پست های خود را در ۹ تا ۱۲ دسته بندی تقسیم کنید، تا کسی که صفحه شما میبیند به سرعت دسته بندی مورد نظر خود را پیدا کند تا اعتمادش به صفحه شما جلب شود.

در نظر داشته باشید که این بحث را در IGTV ها و استوری های خود هم مورد توجه قرار دهید. اینستاگرام یک شبکه مجازی بصری است و زیبایی شناسی در اینستاگرام بسیار مهم است. 

6- از ویدئو ها بیشتر استفاده کنید

 در مقالات قبلی هم در مورد تاثیر ویدئو ها گفته بودیم. چیزی که مشخص است این است که ویدئو آینده اینستاگرام است. بسیاری از برند ها از در حال ویدئوهای با کیفیت برای اینستاگرام خود هستند.

 در مورد IGTV هم که زیاد گفته ایم، این گزینه یه استخر جذاب برای کاربران است که وقتی وارد آن می شوند ممکن است ساعت ها درگیر آن شوند. 

به علاوه محتوای ویدئویی باتوجه به اینکه زمان بیشتری مخاطب را درگیر می کند، تعامل بیشتری را از طرف مخاطب رقم می زند.

 قسمت دوم روش های افزایش فالوور اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

امتیاز به این مطلب

نام: روش های افزایش فالوور 2020 (بخش دوم)

توضیحات: با توجه به تغییرات الگوریتم های اینستاگرام همیشه باید به دنبال بهترین و جدید ترین روش های برای پیشرفت بود. که در اینجا به بررسی جدیدترین راه های سال 2020 می پردازیم

نویسنده کتاب: اوکی فالوور

ارائه دهنده: اوکی فالوور

لوگو ارائه دهنده: اوکی فالوور

افزایش فالوور اینستاگرام 2020

امتیاز نظرات 0 (0 امتیازدهی)
× خرید لایک اینستاگرام خرید 1000 لایک اینستاگرام
1

x

28,000 تومان
Subtotal: : 28,000 تومان

مشاهده سبد خرید پرداخت